نکات ضروری برای جذب فالوور در لینکدین

جذب فالوور در لینکدین

اگر قصد دارید تا شرکت و یا کسب و کار خود را رشد داده و آن را وارد مرحله تازه‌ ای کنید، یکی از مهم ‌ترین اقداماتی که می تواند شما را به این هدف برساند، جذب فالوور در لینکدین است. افزایش فالوور و مخاطب در لینکدین می تواند یکی از مهم ترین و ارزشمند ترین اهداف بازاریابی در این شبکه اجتماعی باشد.

با بالا رفتن تعداد مخاطبین شما، برند و محصولات تان بیشتر دیده شده و حجم گسترده ای از افراد با شما ارتباط برقرار خواهند کرد. برای این که بتوانید در لینکدین جذب فالوور کنید لازم است تا به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید.

 با فرشید رضازاده تا در این مطلب نگاهی به نکات ضروری و لازم برای جذب فالوور در لینکدین بپردازیم.

فعالیت خود را در لینکدین افزایش دهید

الگوریتم های لینکدین به نحوی طراحی شده اند که افراد و شرکت هایی که در این پلتفرم فعالیت بیشتری دارند، رتبه های خوبی در نتایج جستجو گرفته و بهتر دیده می شوند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم تا فعالیت خود را در لینکدین افزایش دهید.

 یکی از موضوعات بسیار مهم این است که محتوایی تولید کنید که سایر افراد را درگیر کرده و آن ها را تشویق به کامنت گذاری می کند. به هر میزانی که کامنت های پست شما در لینکدین افزایش پیدا کند، به همان اندازه می توانید شاهد بالاتر رفتن مخاطبین خود باشید.

با تولید محتوا فالوور لینکدین خود را بالا ببرید

تولید محتوا در لینکدین نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و موتورهای جستجو مثل گوگل به محتوای لینکدین دسترسی پیدا کرده و کاربران می توانند با جستجو در گوگل وارد صفحه لینکدین شما شوند.

 برای این که بتوانید از طریق موتور جستجوی گوگل افراد را وارد صفحه خود کنید، لازم است تا به تولید محتوا در موضوعات مختلف پرداخته و مقالات را با رعایت نکات سئو ایجاد کنید.

کارمندان خود را درگیر لینکدین کنید

یکی از موضوعات بسیار مهم که عموماً شرکت ها آن را فراموش کرده و در نظر نمی گیرند، فعالیت کارمندان شان در پلتفرم لینکدین است. اگر شما به کارمندان خود اجازه دهید تا در لینکدین فعالیت کرده و به تولید محتوا در این پلتفرم مشغول شوند، دایره ارتباطات تان آن ها گسترش پیدا کرده و سبب می شوند تا صفحه شرکت شما نیز دیده شده و مخاطبین بیشتری پیدا کند.

 به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم تا کارمندان خود را تشویق کنید تا در رابطه با موضوعات مورد علاقه خود در لینکدین تولید محتوا کنند.

شبکه سازی یکی از مهم ترین ویژگی های است که باید به آن توجه داشته باشید. شما می توانید با شبکه سازی درست، افراد بیشتری را به صفحه شرکت خود جذب کرده و حتی کارمندان جدیدی را از طریق لینکدین استخدام کنید.

جذب فالوور در لینکدین

صفحه لینکدین خود را پروموت کنید

فعالیت شما به هیچ عنوان نباید به لینکدین خلاصه شود. بلکه باید تلاش کنید تا صفحه خود را در شبکه های اجتماعی دیگر و یا حتی سایت شرکت تان پروموت کنید. با این کار می توانید از سایر پلتفرم ها برای صفحه لینکدین خود فالوور جذب کرده و مخاطبین تان را افزایش دهید.

تلگرام، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و… بهترین پلتفرم هایی هستند که می توانید در آن اقدام به پروموت لینکدین خود کنید.

محتوا خود را تحلیل کرده و مخاطب تان را بشناسید

در بازاریابی دیجیتال یکی از موضوعات بسیار مهم جمع ‌آوری و تحلیل داده ها است. برای رشد لینکدین نیز نباید تحلیل را کنار بگذارید، بلکه باید به سراغ آمار و ارقام رفته و بررسی کنید که چه محتوایی در صفحه شما بیشتر دیده شده و مخاطبین تان از آن استفاده کردند.

 با توجه به خروجی های بدست آمده از تحلیل ها می توانید به شکل بهتر و جذاب تری تولید محتوا کرده و فالوورهای لینکدین خود را افزایش دهید.

در گام بعدی برای تحلیل و بررسی لینکدین لازم است تا به سراغ رقبای رفته و صفحه آن ها را نیز بررسی کنید. شما باید حتماً نگاهی به رقیبان خود بیندازید و مشاهده کنید که آن ها چه کارهایی برای جذب مخاطب و افزایش فالوور انجام می دهند. با توجه به این موضوعات می توانید فالوور های خود را بالا ببرید.

در ساعات خاصی تولید محتوا کنید

هر شبکه اجتماعی و پلتفرم تولید محتوا دارای زمان های خاصی است که در این ساعات حضور کاربران به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده و محتوا تولید شده بیشتر دیده می شود. در شبکه اجتماعی لینکدین نیز چنین قاعده ای وجود دارد و در برخی از روزها و ساعات کاربران بیشتری به سراغ لینکدین رفته و محتوای آن را بررسی می کنند.

بر اساس بررسی های صورت گرفته و آمارهای منتشر شده، لینکدین در ایران در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌ شنبه از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح در شرایط بسیار خوبی از نظر تعداد کاربر قرار دارد و اگر شما در این روزها و ساعات اقدام به تولید و انتشار محتوا کنید، شانس دیده شدن شما بیشتر شده و می توانید به راحتی در لینکدین مخاطبین تان را افزایش دهید.

پروفایل خود را کامل و جذاب کنید

همان طور که گفته شد لینکدین برای شرکت ها و افرادی که وقت بسیار زیادی را در این پلتفرم صرف کرده و در آن فعالیت دارند، ارزش بیشتری قائل می شود. یکی از موضوعات بسیار مهم در رابطه با پلتفرم لینکدین بخش جستجوی آن است. برای این که در لیست نتایج جستجو لینکدین در رتبه بالایی قرار بگیرید لازم است تا کارهای مختلفی انجام دهید.

 اولین کار این است که فعالیت خود را افزایش داده و دایره ارتباطات خود را گسترش دهید. عامل دیگری که به بهبود رتبه شما در نتایج جستجو کمک می کند داشتن پروفایل حرفه ای و کامل است. سعی کنید تا پروفایل تان را کامل کنید و با اضافه کردن اطلاعات مختلف به پروفایل تان آن را حرفه ای و کمال تا در هنگام جستجو یک کاربر در صدر نتایج قرار بگیرید.

یکی از عوامل بسیار مهم که افراد عموما آن را فراموش کرده و دست کم می گیرند، جذاب کردن پروفایل است. شما می توانید با قرار دادن یک تصویر جذاب از خود در صفحه لینکدین تان و همین طور استفاده از یک هدر مرتبط با فعالیت تان، پروفایل خاص و حرفه ای برای خود ایجاد کرده و افراد بیشتری را جذب کنید.

حرف آخر

در این مطلب به بررسی نکاتی برای افزایش فالوور در لینکدین پرداخته و سعی کردیم در رابطه با این روش ها و نکات توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم.

 اگر با مشکل جذب مخاطب در لینکدین مواجه هستید، می توانید با انجام کارهای گفته شده صفحه خود را جذاب، خاص و پر مخاطب کنید تا با این کار به رشد کسب و کار و شرکت خود کمک کنید. برای آشنایی با روش ها و تکنیک های مختلف بازاریابی دیجیتال می توانید سایر مطالب آژانس دیجیتال مارکتینگ بی نهایت را مطالعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید