آیا قانون جذب واقعیت دارد؟ بررسی کامل قانون جذب

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟

همه ما ممکن است در زندگی روزمره از افراد مختلف اسم قانون جذب را شنیده باشیم؛ اما شاید برای شما سوال باشد که آیا قانون جذب واقعیت دارد؟  این سوال در گذشته نیز وجود داشته است و تحقیقات تخصصی از سال ۷۰ تا ۹۰ میلادی به صورت حرفه‌ای آغاز شد، اکثر افراد به طور قاطع شناخت کاملی بر روی قانون جذب ندارند، و با خود فکر می‌کنند اگر ذهن خود برای آینده زندگی فوق العاده‌ای را برای خود متصور شوند و برای رسیدن به خواسته خود کاری را انجام ندهند به طور یقین در آینده به آن دست پیدا می‌کنند، ما به شما تعریف صحیح و کامل از قانون جذب را توضیح می‌دهیم در ادامه با ما همراه باشید.

قانون جذب چیست؟

در قانون جذب یک دیدگاه اساسی وجود دارد، این دیدگاه به ما می‌گوید ذهن و افکار شما هرگونه که باشد شما جهان را همان گونه می‌بینید، قانون جذب یک قانون طبیعی است که بر این باور است زندگی هر فرد به باورها و عقاید آن فرد بستگی دارد و می‌تواند تاثیر گذار باشد، هر چیز هم نوع خود را جذب می‌کند. یکی از کتاب‌های معروف و موفق در زمینه قانون جذب اثر راندا برن به نام راز می‌باشد که تعاریف تخصصی و جامعی از قانون راز در آن آورده شده است.

تکه‌هایی از کتاب راز اثر راندا برن

کتاب راز، کتابی موفق به نویسندگی راندا برن که در سال ۲۰۰۶ به چاپ رسید این کتاب به حدی پرطرفدار و موفق بود که مستندی با همین اسم ساخته شد و مورد استقبال افراد زیادی واقع شد، قسمت‌هایی از این کتاب به شرح زیر است.

راز اثر راندا برن

تمامی ما با قدرت منحصر به فرد خود کار می‌کنیم و همه ما دقیقا با یک قدرت واحد و کامل سر و کار داریم همچنین این قانون واحد ما را در تمامی مسیر هدایت و به ما پشتیبانی می‌رساند. قانون طبیعی کائنات به حدی دقیق و قوی هستند که این امکان را به ما می‌دهند تا بدون هیچ گونه مشکلی خواسته‌هایمان را عملی کنیم. زمانی که آگاهی کامل خود را در مورد راز به دست می‌آورید تمامی سوالات حل نشده شما به طور کامل حل می‌شوند و آن زمان است که شما درک بیشتر و عمیق‌تری از قانون پیدا می‌کنید.

اگر به دنبال یافتن پاسخ پرسش‌های خود هستید و نیاز به راهنمایی دارید، در زندگی آن سوال را از خود بپرسید و باور قلبی و اعتماد به نفس داشته باشید که پاسخ آن سوال را می‌یابید و بدون در نظر گرفتن شرایط می‌بینید که پاسخ سوال خود را به راحتی دریافت می‌کنید، این زمانی است که از خود می‌پرسید آیا قانون جذب واقعیت دارد؟ و اثرات قانون جذب را در زندگی خود به راحتی می‌بینید.

تفکرات اشتباه درباره قانون جذب کدام‌اند؟

برخی از افراد عقیده دارند عمل کردن و اقدام برای کاری که می‌خواهید به آن برسید اصلا نیازی نیست، این دیدگاه کاملا می‌باشد، چرا که قانون جذب قانون تنبلی و گوشه نشینی نیست، در تمامی مراحل برای رسیدن برای خواسته‌ها اقدام برای انجام آن کار بسیار لازم و ضروری است، این در حالی است که علاوبر تمرکز برای تلاش جسمی تمرکز و تلاش هنی نیز مورد نیاز است. افرادی که قانون جذب را باور ندارند و مخالف آن هستند بر این باورند که قانون جذب یعنی خیالبافی و در تصورات زندگی کردن در صورتی که دیدگاه این افراد درست نمی‌باشد و قانون جذب، فراتر از این نوع دیدگاه است.

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟

در رابطه با جواب این سوال نظریات مختلفی وجود دارد، عده‌ای از افراد به این قانون اعتقاد دارند و نتیجه آن را در زندگی خود می‌بینند و سعی می‌کنند مسیر زندگی خود را در جهت قانون جذب پیش ببرند، این در حالی است که برخی از افراد این قانون را قبول ندارند و انکار می‌کنند. قانون جذب هیچگونه تضمینی برای رسیدن هدف‌ها به افراد نمی‌دهد؛ اما به افراد یادمی‌دهد که چگونه موانع ذهنی و افکار منفی خود را کنترل و از بین ببرند. برای رسیدن به موفقیت قبل از هرچیز باید دیدی مثب و همچون افراد موفق داشته باشید و برای رسیدن به خواسته خود تلاش کنید.

قانون ارتعاش چیست؟

قانون ارتعاش یعنی هر فکری که در ذهن شما شکل می‌گیرد، ارتعاشات و انرژی منحصر به فرد خود را دارند، در واقع زمانی که به چیزی می‌اندیشید فرکانس و انرژی بسیار قوی به آن می‌فرستید. این انرژی ساطع شده از جانب شما ممکن است انرژی مثبتی باشد که نتیجه مثبتی دارد و یا افکاری منفی باشند که نتیجه منفی را به همراه داشته باشد. برای اینکه بتوانید به وسیله قانون جذب به تمامی خواسته‌های خود برسید باید بتوانید بر افکار خود تسلط بالایی داشته باشید.

آیا قانون جذب واقعیت دارد؟

انواع افکار انسان کدام‌اند؟

افکار انسان به دو صورت وجود دارد که بسیار مهم می‌باشند؛ افراد مثبت و افکار منفی که هر کدام به نوبه خود تاثیر به خصوصی بر روی زندگی فرد می‌گذارند و سرنوشت فرد را رقم می‌زنند.

افکار منفی چیست؟

در واقع افکار منفی،افکاری هستند که عامل به وجود آمدن نتیجه عکس و ناخواسته در آینده شما و زندگی‌تان می‌شود. زمانی که شما فکری منفی در سر دارید در حقیقت در حال پر و بال دادن به آن افکار هستید به طور مثال اگر وضعیت مالی خوبی ندارید و شغلی نامناسب دارید شما جذب پول و بیکاری می‌شوید و امکان رشد برای شما وجود ندارد.

افکار مثبت چیست؟

این نوع افکار، افکاری هستند که شما را در رسیدن به خواسته و اهدافتان وادار می‌کنند، زمانی که با دید مثبت به دارای‌های زندگی خود نگاه می‌کنید در واقع انرژی مثبت و بسیار قوی را به کائنات می‌فرستید و راه ورود چیزهای مثبت بیشتری به زندگی شما باز شده و در تمامی دوره زندگی برای شما اتفاقات فوق العاده و دلخواهتان رخ می‌دهد، همچنین راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند شما را به فردی موفق و مثبت اندیش تبدیل کند.

چه کسانی از قانون جذب استفاده می‌کنند؟

باید بدانید که بیشتر افراد موفق در دنیا از قانون جذب در زندگی خود استفاده می‌کنند، این در حالی است که برخی از افراد با آگاهی و برخی بدون اطلاع از قانون جذب در زندگی خود استفاده می‌کنند، افراد معروف در تمامی عرصه‌های ورزشی، تکنولوژی و … از قانون  به طور خواسته یا ناخواسته در زندگی خود به شیوه‌های مختلف استفاده می‌کنند.

دسته‌ای از افرادهستند که با وجود اتفاقات مثبت و منفی اطراف‌شان برایشان سوال است که آیا قانون جذب واقعیت دارد؟ و یا خیر. این سوال به باور فرد بستگی دارد که تا چه اندازه به انرژی کائنات و افکار مثبت و منفی اعتقاد دارد. به یاد داشته باشید مثبت اندیشی می‌تواند به شما در رسیدن به خواسته‌هایتان بسیار کمک کند و به شما راهنمایی برساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید